Magazine Symposium: Hyvä idea!
tiistaina 5.11. klo 8.30-12
Haaga-Helia ammattikorkeakoulun auditorio, Ratapihantie 13
Hyville ideoille on aikakauslehtijournalismissa tarve koko ajan. Mutta mistä hyvän idean tunnistaa, miten se syntyy ja kuinka se myydään? Miten idea visualisoidaan lukemaan houkuttelevaksi paketiksi, ja millä tavalla kohderyhmä vaikuttaa sisällön suunnitteluun? Entä miten sama idea jalostetaan eri kanaviin?
Muun muassa näihin kysymyksiin vastaa tämän vuoden Magazine Symposium, jonka teemana on ideointi.
Ohjelma:
8.30 Ilmoittautuminen + kahvi/tee ja sämpylä
9.00 Alkusanat. Markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Itävuo, Aikakausmedia
9.10 Miten idea visualisoidaan? AD Markus Frey, AD Anton Sinelnikov ja vastaava tuottaja Päivi Paulavaara, Yhteishyvä (SOK)
9.50 Miten nuorelle yleisölle ideoidaan? Tuottaja Noora Kulta, Yle Kioski
10.20 Tauko
10.50 Miten idea jalostetaan eri kanaviin? Sisältöpäällikkö Emmi Nissi, Kotona (A-lehdet)
11.30 Miten idea myydään? Freelance-toimittaja Virpi Salmi
12.00 Tilaisuus päättyy
Magazine Symposium järjestetään Haaga-Helian audiotoriossa Pasilassa, ja se striimataan etäosallistujia varten. Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu Aikakausmedian, Aikakauslehtien päätoimittajat ry:n, Helsingin Seudun Journalistien ja Suomen freelance-journalistien jäsenille sekä alan opiskelijoille.
Lähitilaisuuteen saapuville Aikakausmedia tarjoaa ennen ohjelman alkua aamukahvin/teen ja sämpylän.
Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittaudu lähitilaisuuteen tästä. Ilmoittautuminen päättyy 29.10. klo 12. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan 20 euron suuruinen no show -maksu.
Ilmoittaudu webinaariin tästä. Ilmoittautuminen päättyy 1.11. klo 12.